PRZYGOTOWANIA DO WIELKANOCY

Dzisiaj post poświęcony świątecznym przygotowaniom, do przygotowań zaliczam również dekoracje :), a ponieważ jestem z wizytą u rodzinki to porobiłam kilka zdjęć dekoracji u mojej mamy w domu i także jak byliśmy z wizytą u mojej siostry :). Co roku jak tylko czas pozwala to staramy się wspólnie usiąść przy stole i razem wykonujemy pisanki i przy okazji możemy pośmiać się z naszej twórczości :). Przygotowujemy również baranki z masła dla nas i znajomych i wcale nie jest to takie proste, ponieważ po wykonaniu baranków palce są obolałe :), ale jest to też czas który możemy spędzić razem :) i można troszkę poplotkować :). Wczoraj z mężem szybko upiekliśmy babki w fajnych kształtach (zresztą zobaczycie sami jak zobaczycie zdjęcia). Pierwszy raz korzystałam z tego przepisu i mój mąż stwierdził, że na tą chwilę jest to jego ulubiony przepis, a więc oznacza to, że na Tajwanie będę musiała piec to bardzo często hehe :). Cieszę się, że w tym roku uda nam się spędzić święta z moją rodzinką :) i będziemy mogli wspólnie poczuć atmosferę świąt. <3<3<3

Życzymy Wam wszystkim
żeby Wielkanoc w tym roku,
przyszła z sukcesem u boku.
Aby żyło się Wam zdrowo,
prywatnie i zawodowo.
Wielu, wielu chwil radosnych
i cudownej, ciepłej wiosny 

                                                               Natalia i Kuan-Lin
























Nowsze posty
« Nowsze posty
Starsze posty
Starsze posty»

  PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket